reklama

Prečo som na kandidátke strany SaS

Politický systém na Slovensku je dlhodobo nastavený tak, že pokiaľ chce ktokoľvek kandidovať do parlamentu, musí tak urobiť prostredníctvom relevantnej politickej strany či hnutia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (67)

Vždy som bol volič a sympatizant tých osôb a tej politiky, ktorá mala snahu veci riešiť k lepšiemu. Zmenami a reformami posúvať spoločnosť dopredu. Reformovať, tvoriť, robiť zmeny v riadení procesov, porovnávať sa s tými najlepšími bolo a je tým hnacím motorom pre mňa, ktorý ma sprevádzal a sprevádza mojím životom. Tým, že som zástancom osobnej zodpovednosti a osobnej slobody, som tvorcom hodnôt a hlásim sa k zodpovednosti za dosiahnuté výsledky, je logické, že v politickej reči ma to vždy ťahalo a ťahá od stredu doprava.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možnosti, ktoré dáva politická scéna na Slovensku sú na jednej strane veľké a je z čoho vyberať, no na druhej strane sa výber rýchlo zúži, keď si nastavím konkrétne parametre, očakávania, svoje vlastné napĺňanie cieľov. Platí to aj opačne z pohľadu politického subjektu a jeho cieľov. Či som alebo nie som vhodným kandidátom pre napĺňanie cieľov, ktoré politický subjekt má.

Samozrejme kľúčovou podstatou každého z nás je aj jeho kontinuita vnímania a vyjadrovania sa verejne napríklad k dianiu spoločnosti. Ten kto sleduje moje príspevky a blogy tu na portáli SME, vie si urobiť vlastný názor na moju osobu. Vie sa stotožniť alebo nestotožniť s mojimi názormi. Vie podporiť, vie skritizovať, vie vyjadriť svoj vlastný názor. Tak to má byť a je správne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prichádzajú parlamentné voľby 2016. Využívam po prvý krát vo svojom živote kandidovať a verejne sa angažovať v slovenskej politike. Som nezávislý kandidát TU . Som Priateľom slobody strany SaS. Program strany SaS je veľkou príležitosťou na zmenu najmä spoločenskej klímy na Slovensku. Byť pri potrebných reformách a byť aj sám reformátorom je veľkou výzvou. Stotožňujem sa s volebným krédom strany SaS „aby sa doma oplatilo pracovať, podnikať a žiť“. Domov máme len jeden!

Krúžkujte č. 77 na kandidátke strany SaS

Teodor Dlužanský

Teodor Dlužanský

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  2x

„V jednoduchosti je krása. No najväčšie umenie je sa k jednoduchosti dopracovať.“ Zoznam autorových rubrík:  EkonomikaPolitika

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu